Uppföljning



Satte ihop den här mallen för uppföljning i morses. Jag tänkte att det kan vara kul att se hur det utvecklar sig framöver. Jag har precis öppnat ett konto på Avanza och ska börja leka lite med aktier därifrån tänkte jag. Jag ska även se över mina möjligheter att öka räntan på sparkontot genom att kolla på flera alternativa banker. Jag vill gärna hitta en kontorsfri bank med ca 3-4% sparränta.

Vissa tycker att det är slöseri med kapital att ha detta i sparkonton då avkastningen är så låg men jag vill hålla mig på en låg risknivå nu till en början då jag inte känner att läget på börsen just nu är något jag vill kasta mig in i med huvudet före!

Valutahandeln har gått fint och ligger nu över 3000 kr. Inga stora pengar men en stor procentuell ökning från de 1000 kronorna jag började med för några månader sedan.


Jag känner i alla fall att det är riktigt kul att vara igång ordentligt:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0