Pep Talk - 2



Vissa bloggar om veckans outfit. Själv tycker jag att det är störtlöjligt.

Vad jag däremot kan erbjuda är lite pep talks då och då. Det finns mängder med inspirerande klipp med människor som gjort det som så många trott varit omöjligt.

Kolla bara på den här killen. Vad han har är ett självförtroende som inte hör till denna värld, kombinera det med en motorcykel baserad på samma teknik som Segway använder sig av och du går hem med med 1,25 miljoner dollar i fickan. Inte så dumt.

Enjoy



Postat av: petra

Heej på dig :D är allt bra?

Vad tycker du om bilderna som min kompis har fixat på mig i inlägget "Yasmine leker med mitt utseende" , lämna gärna en kommentar, det skulle vara nice



kraamis

2010-10-07 @ 01:00:35
URL: http://petrraa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0